Κήποι βιβλιοφίλων - Γ. Χουλιάρας

Φυσικά προχωρεί μόνη της
η φωτοσύνθεση βιβλίων
στα φύλλα τους οξειδώνοντας
φωτισμένες πράσινες λέξεις
που αποπέμπουν στο σκοτάδι
διοξείδιες αναμνήσεις
του άνθρακα μιας ζωής
που κάποτε άνθισε
στις καλλιέργειες του λόγου.

Κήποι βιβλιοφίλων - Γιώργος Χουλιάρας

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015



Αν ήμουν Αη Βασίλης
Μαριανίνα Κριεζή


















Αγαπητέ μου Αη Βασίλη
θα μου 'γραφαν χιλιάδες φίλοι
στα γαλλικά, στα αγγλικά και
στα κογκολέζικα, στα ρώσικα, στα 
ελληνικά και στα πορτογαλέζικα.

Κι εγώ, ως τα χαράματα
θα διάβαζα τα γράμματα
και γεμάτος εντυπώσεις
θα κρατούσα σημειώσεις.

Είναι στον κόσμο κάτι μέρη
που έχει πάντα καλοκαίρι.
Σε ένα τέτοιο μέρος στη 
μακρινή Χαβάη αν ήμουν
Αη Βασίλης σίγουρα
θα 'χα πάει.

Αντίθετα στις χώρες του Βορρά
είν' όλα παγωμένα και σκληρά
κι αν ήμουν Αη Βασίλης θα έκανα
πω - πω ... ντροπή και στενοχώρια
πως ξέχασα τα σπόρια για τα
πουλιά του Όσλο που τόσο
αγαπώ.

Πάω πίσω στο σπίτι μου πάλι
να τους φέρω μία τσάντα μεγάλη
με ποπ - κορν και σπόρια από ρόδια
όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια.

Θεοδώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου