Κήποι βιβλιοφίλων - Γ. Χουλιάρας

Φυσικά προχωρεί μόνη της
η φωτοσύνθεση βιβλίων
στα φύλλα τους οξειδώνοντας
φωτισμένες πράσινες λέξεις
που αποπέμπουν στο σκοτάδι
διοξείδιες αναμνήσεις
του άνθρακα μιας ζωής
που κάποτε άνθισε
στις καλλιέργειες του λόγου.

Κήποι βιβλιοφίλων - Γιώργος Χουλιάρας

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014



Καλή χρονιά!   

           

Το καλοκαίρι μας χαιρέτησε γλυκά αφήνοντας πίσω του χρώματα κι αρώματα, να κρατάνε ζεστή την ψυχή μας κατά τη διάρκεια του κρύου χειμώνα. Σας καλωσορίζω αγαπημένα μου παιδιά στο καινούργιο μας ιστολόγιο. Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην ποίηση και στη λογοτεχνία. Σας καλωσορίζω με ένα μπουκέτο γιασεμάκια και ένα παραδοσιακό τραγούδι της Κύπρου. Καλή χρονιά να έχουμε!





Το γιασεμί

Το γιασεμί στην πόρτα σου, γιασεμί μου
Το γιασεμί στην πόρτα σου, γιασεμί μου
Ααα!
κι ήρτα να το κλαδέψω
Οο! καλή μου

Και νόμισεν η μάνα σου, γιασεμί μου
Και νόμισεν η μάνα σου, γιασεμί μου
Οοο!
πως ήρτα να σε κλέψω
Οο! ψυχή μου

Το γιασεμί στην πόρτα σου, γιασεμί μου
Το γιασεμί στην πόρτα σου, γιασεμί μου
Ααα!
Που αθεί το καλοκαίρι
Οο! καλή μου

Μουσκολοά και χαίρουνται, γιασεμί μου
Μουσκολοά και χαίρουνται, γιασεμί μου
Ααα!
παιδκιοί και νιοί και γέροι
Οο! ψυχή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου